Zistiť viac

Servisný technik

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • riešiť  reklamácie, sťažnosti a podnety zákazníkov v danom rozsahu,
  • zabezpečenie diagnostiky a servisu pre významných zákazníkov spoločnosti,
  • riešiť individuálne poruchy doma u zákazníkov
  • zapájanie, konfigurácia a kontrola elektrických a komunikačných zariadení v internetovej sieti
  • výkon pohotovostných služieb a servisných výjazdov v rámci Žiliny a okolia
  • výkon obhliadok miest budúcich inštalácií
  • inštalácia nových klientov (konfigurácia routerov, modemov, rádiových zariadení, atď.)
  • spolupráca pri návrhu riešení pre zákazníkov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • služobný mobil
  • zaujímavá práca v dynamickom pracovnom tíme
  • zvýhodnené využívanie produktov a služieb spoločnosti
  • možnosť ďalšieho vzdelávania a odborného rastu

Informácie o výberovom konaní

V prípade vášho záujmu, nám pošlite váš životopis ako reakciu na túto ponuku. Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor. Z časových dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Za pochopenie ďakujeme.

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate spoločnosti HMZ RÁDIOKOMUNIKÁCIE spol. s r.o. súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

28.2.2017

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • technické / IT / elektrotechnické

Počítačové znalosti – používateľ

  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Outlook – pokročilý
  • Internet (e-mail, www) – pokročilý
  • Microsoft Windows – pokročilý

Vodičský preukaz: B

Počet rokov praxe: 1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb a techniky,
  • prehľad v internetovej oblasti – typy pripojenia na internet, rozsah a parametre poskytovaných služieb,
  • výborná znalosť práce s OS Windows
  • vítané sú skúsenosti s výstavbou rádiovej siete a znalosti používaných technológií.
  • schopnosť práce vo výškach
  • ochota robiť zákaznícke pohotovosti
  • ochota pracovať v teréne
  • flexibilita, operatívnosť
  • záujem učiť sa nové veci
  • zodpovednosť
  • schopnosť pracovať v tíme
  • organizačné schopnosti
  • komunikačné zručnosti
Zistiť viac
Zistiť viac

Telefonický operátor / pracovník linky technickej podpory / administratívny pracovník

Miesto práce
Rajecká cesta 17, 01001 Žilina

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
01.04.2019 (podľa dohody)

Mzda

910€ brutto plus možnosť následného rastu

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Budete poradcom a sprievodcom službami, ktoré budete predstavovať novým zákazníkom a riešiť ťažkosti aktuálnych zákazníkov, ktoré zahŕňajú aj základnú diagnostiku porúch služby internetového pripojenia. Budeme od Vás očakávať samostatnosť a schopnosť navrhovať vlastné riešenia a zlepšenia. Vašou úlohou bude starostlivosť o zákazníkov, riešenie ich požiadaviek a aj predávanie služieb novým zákazníkom. Práca sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do administratívneho systému a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti.

Súčasťou práce je spracovávanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov a emailovej komunikácie a jej roztriedenie pre členov ostatných oddelení podniku.

Ďalej ide o poskytovanie technickej podpory zákazníkom telefonickou a mailovou formou. Aktívna reakcia na zákaznícke požiadavky technického charakteru (nefunkčnosť a výpadky internetu, televízie a ostatných služieb).Práca v internom informačnom systéme (zakladanie, upravovanie a ukončovanie užívateľských služieb zákazníkov).
Vykonávanú prácu následne koordinujete s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, obchodné oddelenie, technický úsek).

Budete mať stabilnú 8 hodinovú pracovnú dobu, v čase od 8:00 do 16:30.

Na úvod

Úvodné zaškolenie do problematiky, oboznámenie s ponukou spoločnosti a technickým pozadím základnej diagnostiky porúch služieb internetového pripojenia. Oboznámenie s prácou s administratívnym systémom, oboznámenie s krokmi a postupmi nevyhnutnými pre výkon administratívnych úkonov spojených s požiadavkami klientov, tj. zavádzanie klientov do systému, pridávanie služieb, odstraňovanie služieb, generovanie zmlúv, dodatkov, výpovedí a iné.

Zamestnanecké výhody a benefity

  • Práca v stabilnej telekomunikačnej spoločnosti pôsobiacej na trhu už 20 rokov a prístup k moderným telekomunikačným technológiam.
  • Stabilný mesačný príjem
    • Príspevok na stravu vo forme stravných lístkov
    • Firemné akcie, školenia, teambuildingy
    • Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve (
    • Rozvoj v oblasti komunikácie a predaja
    • Možnosť kariérneho rastu
  • Bezplatné využívanie služieb internetového pripojenia Bluenet, IPTV a ostatných služieb spoločnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské vzdelanie
  • vzdelanie v oblasti telekomunikácii výhodou

Jazykové znalosti

  • Slovenský jazyk
  • Český jazyk – základy
  • Anglický jazyk – základy

Počítačové znalosti

  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Outlook – pokročilý
  • Microsoft Windows – pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • komunikačné zručnosti najmä s ohľadom na efektívnu komunikáciu (asertivita, empatia)
  • obchodný duch (cit pre biznis, umenie načúvať klientom, spozorovať príležitosť a schopnosť im niečo ponúknuť a predať),
    • skúsenosti v oblasti predaja a základný rozhľad v oblasti telekomunikácii sú vítané
    • organizácia a plánovanie pracovných úloh
    • zodpovednosť a orientácia na dosahovanie cieľov
    • nadšenie pre svoju značku, produkty a telekomunikačný biznis
  • vytrvalosť (len tak sa nenecháte odradiť neúspechom) a schopnosť pracovať v tíme
  • základné odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb
    • základný prehľad v internetovej oblasti – typy pripojenia na internet, e-mail, www, IPTV, VoIP
    • znalosť práce s OS Windows a programami MS Office
    • znalosť AJ so schopnosťou telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou (nie podmienkou)
    • skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť HMZ Rádiokomunikácie spol. s r.o. vznikla v roku 1997, pôsobí na trhu už viac ako 20 rokov. Posledné desaťročie sa spoločnosť venuje realizácii siete Bluenet a pripája do internetu 10 -30 klientov mesačne a poskytuje im ďalšie doplnkové služby.

Počet zamestnancov: 14 zamestnancov

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti: Telekomunikácie

Adresa spoločnosti: HMZ Rádiokomunikácie spol. s r.o., Rajecké cesta 17,01001 Žilina

Kontaktná osoba: Mgr. Mária Tokarčíková, 0903 700 210, maria@hmz.sk

Zistiť viac